Networking: les relacions que obren portes, també després dels 45

Les persones amb més trajectòria tenen una xarxa i un bagatge que poden
convertir en la seva millor oportunitat.
A partir de certa edat, accedir a una nova oportunitat laboral pot semblar més difícil,
però també és el moment en què l’experiència professional i personal es converteix en
un gran actiu. Al llarg dels anys hem coincidit amb companys, clients, veïns i
col·laboradors: una xarxa de contactes que, sovint, només cal reactivar.
El networking no és demanar feina; és fer xarxa, mantenir i cuidar relacions que poden
obrir portes. I aquí, les persones amb trajectòria parteixen amb avantatge: coneixen
més gent, tenen més credibilitat i saben aportar valor.
Començar és tan senzill com escriure a antics companys, assistir a actes professionals
o compartir la pròpia experiència a LinkedIn. El secret és donar abans de demanar,
escoltar i mantenir-se present.
A Sant Cugat, amb el seu teixit d’empreses i emprenedors el networking pot ser molt
més que una eina per trobar feina: és una manera de posar en valor tot allò que ja s’ha
après.
El proper 27 de noviembre vine a nova sessió oberta a tothom per acompañar-vos en
aquesta posada en valor i on ens preguntarem: per on començo?
🗓 27 de novembre, 􊿋􊿌􊿍􊾬􊿎 de 10 a 12 h
Oficines de Wise People – Plaça Barcelona 17, primer pis
Obert a tothom. Cal inscripció previa a wp@wisepeoplesantcugat.cat

Article publicat TOT SANT CUGAT 20251141